Strava při kojbě

Standardní

Zase jako všude: to jsou moje zkušenosti, co jsem posbírala, u každýho to může bejt jinak. Jedna kamarádka třeba zjistila, že její dítě špatně snáší laktózu, tak se jí úplně vyhýbá. Co dítě a mamina, to jiná rutina:).)

-3-5l tekutin denně (neperlivá voda, čaj, ředěný juice, ne nic bublinkatého, ne kofein, ne alkohol)

-nic ostrého, nadýmavého, co mi nedělalo dobře dřív, nebude dělat dobře ani teď

-bacha na: hroznové víno a houby

-NE: jahody, citrusové plody, luštěniny, pálivé, čerstvé pečivo a spíš celozrnné pečivo, kravský mlíko, plísňové sýry, po sladkém taky bejvaj koliky

-dopoledne se to dá zkusit a odpo už se vidí, zda prdí nebo má prdy zaražené a tedy v obojím případě mu to nedělá dobře prckovi… ale když prdí a nebulí u toho, tak já to beru, jako že ok, abych vůbec mohla něco jíst

-DOBRÉ: hrušky, jablka (ale lepší bez šlupky), banány, kefíry, jogurty (ne z kravského mléka), aspoň 1x týdně rybu, dávat si jod do soli

-KAFE: může se 1x denně a to nejlépe ráno po velkým kojení, aby pak malej se z toho dostal a  v noci normálně spal (to já nemohla vůbec živý kafe, pak malej do 23.00 šílel jak na speedu)

-VÍNO:2DCL po velkým kojení mimi přežije (moje přežilo i víc…)

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s