Kočárek Phil and Ted (3.díl): opravy a vychytávky

Standardní

Barevné varianty typů DOT a NAVIGATOR

V celém seriálu bude:

  • Kočárek Phil and Ted (1.díl): SPORT versus Peg Pérego GT3 for Two (testování souroz. kočárků) (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (2.díl): na co si dát bacha při koupi z druhé ruky (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (3.díl): opravy a vychytávky (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (4.díl): jednotlivé typy a hlavní rozdíly mezi nimi (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (5.díl): podrobné popisy a srovnání jednotlivých typů (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (6.díl): 12 celebrit, které ho mají (odkaz zde)
  • Prodávám svůj PT Sport (odkaz zde) 

OBSAH:

  1. OPRAVY A VYLEPŠENÍ
  2. KAM KTERÉ DÍTĚ POSADIT
  3. „5 PRO Phila and Teda”

1. OPRAVY A VYLEPŠENÍ

  • je zkonstruovaný takovým způsobem, že není jednoduché ho oddělat… Jedna holčina na netu třeba píše, že se jí urvaly ty výstupky, na kterých drží DK, a že si je nechala normálně přivařit, což by u normálních kočárku fakt asi nešlo (třeba u VIBE by to prý taky nešlo)
  • jediný kloub má kočárek v madle a to jde lehce vyměnit, vyšroubují se 4 šrouby a dá se nové madlo
  • IMG_4742

    Moje bramborový kolo vyboulený… Sháněla jsem nejdřív originál Phil and Ted, ale nakonec stačilo super kolečko, co se používá na odrážedla a dětský kola

    kolečka jsou nafukovací, čili hrozí píchnutí, někdo na internetu doporučuje koupit montpáku (udělátko na vyndavání duší), kterou pak člověk objede kolem ráfku a plášť se dá jednoduše sundat, už se mi jednou taky porouchalo přední kolo, neprdla duše, ale vyboulila se mi pneumoška (viz.foto). Prej se to Philům stává. Jezdilo se s tím pak blbě, i když to furt jelo, ale jako na bramboře. Tak jsem sháněla na netu novou pneumošku, ale sehnati jsem nemohla nebo třeba za 800 a čekačka 14 dní… Holky na netu někde radily, že nejlepší je kola měnit v cykloservisu, tak jsem zajela tady u nás do Podolí do Krab Cycles (odkaz zde) a tam mi to na počkání vyměnili. Guma byla potrhaná, poničená, už neudržela duši uvnitř.

  • WP_001946

    Moje poničená pneumoška, popraskala a už neudržela duši uvnitř

    Novej plášť  „12 Schwalbe Kid Plus drát“ stál 300 kč, výměna byla za 90 kč. Na netu jsem sehnala jen pláště na VERVE a VIBE (odkaz zde), ale na SPORT bych to musela objednávat na BABIEZ a čekat dva tejdny. Koupila jsem si k tomu i náhradní duši s tím super ventilkem směrem ven od středu kolečka, aby se to dobře nafukovalo. Duše mají i za 150 kč na netu (odkaz zde). Jeden ventilek mám do středu a šílím z něj. Nová duše KENDA 12 stála něco kolem stovky. Prodali mi tam taky super vychytávku za necelejch 60 kč: redukci ventilku do EL, díky níž i blbě dostupný duše jdou dofouknout. Jinak aby měl dnes člověk na každý odrážedlo, kočárek, tříkolku jinou pumpičku.

    WP_001942

    Nový kolečko, vypadá super a jezdí dobře

    PT-PTUBEBV_jpg

    Philácká originál duše s ventilkem do EL, ale stejnou neoriginální jsem koupila za 150 v cykloservisu

    _vyrn_2146redukce-ventilku-90

    Geniální redukce na ventilky na mým kočárku, rači jsem tam přinesla koloběžku i kočárek, na kterej jsem to chtěla použít, maj mnoho druhů i tlouštěk

    548501

    Blbá duše, který jde ventilek do středu kolečka směrem a proto je blbě dostupnej pro pumpování

  • rachtání předního kola: to jsem zažila u všech kočárků, u Mutsy to byla vada z výroby a objevuje se to prý často a nelze to opravit, u Peg Pérego to bylo těžištěm, když byl kočárek málo zatížený, u SPORTU to občas taky zaregistruju, ale jen, když ho mám jako monokočár, pak je přední kolečko málo zatížené, nejvíc prý vibruje a zadírá se přední kolečko u tipu VIBE, rada, co s tím, je jednoduchá, stačí pravidelně promazávat kolečka silikonovým olejem či olejem na šicí stroje, já používám olej ve spreji na kola
  • když kočárek hůř jede a jako by ztěžkne, většinou stačí jen pořádně dofouknout kola a je to úplně jiný kočárek
  • na začátku mi aretace přišla jako závada, že to skoro nejde, ale chce to cvyk, odaretovat se to dá tak, že se u předního kolečka povysune ten čudlík, kterým se přední kolo sundává, a to přední kolo se pak trochu povysune dolů, jako byste ho chtěli sundat, ale jen o kousíček a pak ho otočíte o 180 stupňů, přiznám se, že jsem to nikdy nepoužila, přijde mi to tak děsně nepohodlný a složitý, že nearetuju, i další holky píšou, že jim to pak stejně třeba zas skočí zpátky samo za jízdy… Tohle je prostě jedna z nevýhod PaT kočárku: debilní aretace (jj, můj Peg Pérego GT3 For Two měl aretaci na boku, že jsem na ni dosáhla bez předklonů a prasení u kolečka, prostě tam byl čudlík, kterým se pootočilo… jenže tyhle minidokonalosti mi už pak ke štěstí nestačily)

    Sluneční clona

  • super hromadu doplňků i kočárků PT mají v Praze v obchodě Dětský dům (odkaz zde), což je ale i internetový obchod, takže lovit může kdokoli kdekoli
  • VIDEO návody: na netu se dá stáhnout návod (odkaz zde), kiddycare má na youtube hromadu úžasných videí, návody ke kočrkům, autosedačkám a tak
  • FUSAKY: na sedačku se vejde fusak od Emitexu, ten 3v1, co je od mimi až po větší dítě
  • jak udělat z DK lehátko (odkaz zde)
  • stříška na DK za 40 Eur (odkaz zde)
  • baba, co šije na zakázku všechno možné ke kočárkům (odkaz zde)
  • sluneční clony:
    1. barevné za 160kč (odkaz zde)
    2. černá za 260kč (odkaz zde)
    3. za 420kč (odkaz zde)
    4. za 55 doláčů (odkaz zde)
  • tašky na bok kočárku si můžete buď koupit originální za originální cenu nebo si je můžete nechat ušít, KAUREE v jedné konverzaci s názvem “Prosím o foto” (odkaz zde), která má několik set stran a já ji celou přečetla a i díky ní vznikl tento článek, básní o Phil and Ted ušitých taškách na bok a nabízí, že vás zkontaktuje s tou švadlenkou Madlenkou
  • Batohy na bok

  • nánožníky: buď originál nebo třeba univerzální od emitexu (odkaz zde)
  • chránit a barevně obohatit obě sedátka můžete podložkama, u některých typů Phil and Teds nabízejí originální, do každého Phila ale jdou ty univerzální od jiných firem, univerzální podložky to chce bez bočnic, bez šňůrek a gumiček, prostě jen obdéník, kterej se přidělá tak, že jím provlíknete bezpečnostní pásy, většinou jsou to podložky zamýšlené pro golfky, mně osobně se líbí ty od PINKIE (odkaz zde)
  • návleky na kolečko (odkaz zde), jeden za 80kč
  • pláštěnky: zas jdou koupit buď origošky drahé nebo třeba za 260kč zas univerzál emitex na tříkolku (odkaz zde), kterou mám já a úplně stačí, jedna holka na netu radí i jinou neoriginální šitou přímo pro PaT za 200kč (Ivemababy.eu)
  • když tlačí dítě do hlavy ta trubka na DK, někdo radí potáhnout ji izolací na vodovodní trubky (CITACE z netu: “…sundá se potah, natáhne se izolace na trubku, znova se nasadí potah a je to, držet to tam bude jak ulité a bude to vypadat, jako že to tam patří, stříhat se to dá nůžkama, stojí to pár korun, dělá se to v odstínech šedi, já ji dostala od instalatéra, průměr mi říkal, ale nevím. Nicméně je to na klasické plastové vodovodní trubky, tak když to v krámu řekneš, tak by mohli vědět, případně si změř průměr trubky na kočárku  Klidně práskni na co to chceš, oni jsou zvyklí na ledacos…”)
buggyboardinfo

Když je kočár jako mono, jde za něj přidělat třeba skejt buggyboard, který jsem osobně vyzkoušela na minulým kočárku, je dobrej a hodně variabilní, jde přidělat i na golfky. Jen naše dcera na něm odmítla jezdit.

Ledvinu jsem si pořídila přes bazar, mám v ní dvě velký „zdravý lahve“ a ještě zbylo místo na klíče a peněženku, ale teda vadí spodnímu dítěti a trochu ho jebe do hlavy, ale praktická věc a už se těším do budoucna i na postranní batohy.

Můj zlepšovák: gumicuky, kterými jdou přichytit na kočárek třebas i dvě odrážedla

Navigátor

2.KAM KTERÉ DÍTĚ POSADIT

V návodu píšou, že starší dítě má sedět nahoře (ať už v DK nebo ve sporťáku), protože když je těžší dítě dole, kočárek se převažuje dozadu… Jenže já mám jinou zkušenost, když starší sedělo nahoře a vystoupilo, což dělá často, že chce vystupovat a nastupovat, kočárek se převažuje s malým dozadu. Takže já mám nahoře to dítě, který je nahoře imrvére nebo prostě víc, což je roční Jáchym. Dole v DK sedí čtyřletá Berta a může si vystupovat a nastupovat, jak chce. Jen, když mi dole usne a malej jde ven z kočáru, musím zastavit a zatížit horní část kočárku nebo ho opřít třeba o lavičku, protože jinak by spící princezna buchla na škebli s celým kočárkem

Každej tam děti dává jinak, já nahoru menší kus, co tam sedí více času, dolu větší, který většinu procházek dává po svých. Když sedí dítě jen dole, kočárek se převažuje dozadu a má blbou stabilitu, přední kolečko rachtá a moc se s tím nedá jet.

3.”5 PRO Phila and Teda”

  1. je to úžasný dabl, ze kterýho během vteřiny uděláte mono a přitom ho z druhý ruky seženete i za 3000 kč
  2. je nerozbitný (zatímco na jiných kočárcích se vychrchlá konstrukce, Phil je nezničitelný)
  3. je malý a lehký, na to, že uveze dvě děti a tunu nákladu, je to lehký kočárek s malými prostorovými rozměry, v tramvaji zabere místo jako monokočár, není to dlouhá kráva přes všechny vagony jako třeba Jané Powertwin, co jsem nedávno viděla…
  4. je skladný, na cestách autem sundáme i kolečka a z kočárku je 10 cm vysoká placka, malej zázrak
  5. drží si cenu, ať koupíte nový nebo jetý, jeho cena je hodně stabilní, protože je to držák a všichni to vědí, asi jako hračky a lehátka, hrazdičky a podobné kravinky od Fisher Price, něco jsem po roce užívání prodala i dráž než jsem to koupila

V celém seriálu bude:

  • Kočárek Phil and Ted (1.díl): SPORT versus Peg Pérego GT3 for Two (testování souroz. kočárků) (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (2.díl): na co si dát bacha při koupi z druhé ruky (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (3.díl): opravy a vychytávky (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (4.díl): jednotlivé typy a hlavní rozdíly mezi nimi (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (5.díl): podrobné popisy a srovnání jednotlivých typů (odkaz zde)

38 responses »

  1. Pingback: Kočárek Phil and Ted (4.díl): jednotlivé typy a hlavní rozdíly mezi nimi | Maminátor

  2. Pingback: Kočárek Phil and Teds (2.díl): na co si dát bacha při koupi z druhé ruky | Maminátor

  3. Pingback: Kočárek Phil and Ted (1.díl): SPORT versus Peg Pérego GT3 for Two (testování sourozeneckých kočárků) | Maminátor

  4. Pingback: Kočárek Phil and Ted (5.díl): podrobné popisy a srovnání jednotlivých typů | Maminátor

  5. Diky!! Diky a jeste jednou diky! 🙂
    Super informace, jsem rada, ze jsem nahodne objevila. Mam P&T Dot cca mesic a v dubnu zacnu pouzivat pro sourozence..
    Skvele rady!

    • Tak to mě zajímá, jaká bude spokojenost:) DOT nikdo kolem mě nemá. Dejte mi když tak vědět, až budete jezdit s dabláčem DOTáčem:)

  6. Pingback: Kočárek Phil and Ted (6.díl): 12 celebrit s PhilandTedem | Maminátor

  7. Dobrý den, děkuji moc za velmi přímnosné informace. Nemohu sehnat sluneční clonu na double kit, kterou máte v článu na fotce. Neznáte přesný název nebo kde bych ji sehnala? Případně myslíte si, že tento typ, který máte v článku: http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=31066212&tab=5 by šel obdobně použít? Děkuji moc za odpověď. Hezký den, Johana

  8. Mam navigatora V1, a s preklapenim deti nemam problem…. starsi ma dvacet kilo (ve 2,5 letech) a vozit ho vzadu si troufnu jen na kratsi cesty, nebo kdyz jede hop on hop off stylem, nosnost toho sedatka je preci jen 15 kilo…ale zatim zvlada i naseho obra v pohode…. mladsi na tom neni lepe, ten ma v roce 15 kilo, ale at tak nebo tak, nestalo se mi, ze by se kocar prevazoval…. je krasne stabilni, jedine, kdy to je vachrlate jsou momenty pri nastupovani do tramvaje, kdyz musim vahu udrzet na odaretovanem prednim kole….. (nearetuju, protoze me ten system rozciluje…… :))

  9. Ahoj,koupila jsem si Phila,ale nejde brzdit jedno kolo a do toho,kdyz odbrzduji tak mi to skoci zpatky do polohy brzda. Mate s tim nekdo zkusenosti? Chtela jsem ho dat do cikloservisu Crab ciklo,ale odbili me 😦

  10. Dobrý den, mohu se zeptat, zvažuji koupi VIBE II, cena používaného 9tis.,vyplatí se?mám 2,7let dceru a moc toho samozřejmě neujde a pak 2měs.syna..bojím se, že až bude malý už tolik velký, že nevejde do prostoru pro mimina, že když jej dám nahoru dolehu, malá už si tam nesedne že? jak se to řeší? moc mi pomůžete, když mi poradíte..děkuji Aneta

    • Cena vysoká za model, který podle mě asi není ničím vyjímečnější než mnohem levnější modely, jen vzhledem. Jinak já je vozím dodnes a mám 2 a 5 let. Když horní úplně leží, dolu se nevejde nikdo, když horní pololeží, dolů narvete i větší dítě, když je ochotný tam ležet. Koupila bych dabla, ale určitě ne za 9000. To je na mě moc. Za nejistotu, zda tam obě děcka dost dlouho vydrží… Já měla kočár za 5000 a používám ho už asi dva roky a stačí. Pomohla jsem?

  11. Určitě. Ten vibe 2 se mi hold dost líbí, tak asi proto. ještě zvážím. Na výběr jich teď moc není ve starším a nový rozhodně nechci. Mám jen obavy, jak píšou, že nosnost je 15kg DK, dcera má teď 14, tak nevím, jestli to už v létě nebude víc jak 15 🙂 píšete, že vozíte i pětiletou, což asi taky v kilech není dodrženo a kočár jezdí 🙂 zatím budu mít hlavně miminko v lehu, tak sedačku dám nahoru. pokud koupím, můžu dát vědět 🙂 Děkuji za Vaši odpověď. Aneta

    • Dcera má asi 18kg? A jezdila i dole. Vše drží. Já ty kila tak nežeru, když se DK zlomí, jde to svařit. Prej. Netestovala jsem. No a značka VIBE? Když ji milujete, není co řešit. Těch asi jetejch moc halt není. Tak držím palce a pokud koupíte, užívejte stejně jako já můj sport.

    • jestli muzu doporucit, z druhe ruky se da vyborne koupit na anglickem e-bayi. Ja koupila uplne noveho navigatora za zlomek porizovaci ceny, doprava nevyjde katastrofalne – poslala jsem si kuryra (vyzvednuti od prodejce, doruceni pred dvere, komplet kocar 980 Kc), i s dopravnym se bohate vyplatilo … Daji se tam domluvit koupe opravdu za hubiku (vyjimkou neni Sport za 20 liber apod…)

  12. Dobry den,potrebuju poradit,uz 2x jsem byla v ciklo servisu,ze potrebuju vymenit plast u kola a i kdyz jsem pak nasla u vas,ze je to 12 schwalbe,nepasuje tam. Nemate s tim prosim zkusenosti????

    • Já mám právě zkušenosti s tou gumou, o který píšete. Na Sport. Třeba máte jinej typ kočárku a proto tam nejde. Takže víc neporadím. Pak tuším existujou originální gumy a dražší asi, ale pokud jste o nich nenašla zmínku u mě v lčánku, tak nevím.

      • Jsem z toho docela nestastna! V servisu si s tim zrejme nevi rady a ja uz nevim,kam mam jit :-S

      • mam starsi second hand P&T Sport a po case se na gumach dellay brambory az nas to stalo proskripnutou dusi a resili sme porad uchazejici kolecko kdy se porad skripala duse o popraskany cord v plasti. Az sem tady [www.kolaprovas.cz] koupil nove duse a plaste. Mam ceske Rubena 12,5×1,75 47-203 a od te doby pohoda&jazz

  13. Cerstva oprava – Lozisko predniho kolecka. Kolecko zacalo pajdat ke strane a odmitalo se otacet, ukazalo se ze se da sesmeknout z hridelky a pri te prilezitosti se na me vysypaly kulicky loziska. Nahradni kolecko jako celek cca 800 [http://www.bibik.cz/prislusenstvi-kocarky/kolecko-predni-cele-pro-c2-exp-dash-cerna], nahradni lozisko jako dil z kramku s dily na kocarky cca 170 [http://www.kocarky-ina.cz/index.php?nav=eshop&kat=173&id=855], a nebo zde [http://loziskapraha.cz/] jsem poridil ja, lozisko SKF R8-2RS s rozmery 12,7 x 28,575 x 7,938 a cena 154 CZK/kus vcetne DPH. Vymeneno vcera vcer a zase jezdime!

  14. Dobrý den, mohla byste mi poradit ohledně pláště na vibe II? Mohu také objednat pláště swalbe jak odkazujete v článku? Jsou kola stejně Velká? Děkuji moc. Originální nechci kvůli jejich špatné kvalitě. . Za půl roku bych musela koupit znovu a ta cena :(((( Děkuji budu moc vděčnaa!!! Aneta

    • To netuším, jen tuším, že právě VIBE má jiná kola než ostatní Phily, tak s tím je pak problém… To jsem vám moc nepomohla:)

  15. No a ten Váš rozměr, tedy pro „Sport“ je také odlišný od ostatních? vidím, že právě máte Schwalbe, a to jsem chtěla 😦

    • SPORT je univerzál, čili swalbe by mělo jít i vám. Jsem si to spletla, DOT má menší kolečka než ostatní. VIBE by měl bejt snad stejnej jako můj SPORT.

  16. Dobrý den, prosím o info, kde seženu servis na kočárek Phil and Teds Vibe? Jsme z Pardubic, zlomilo se nám to v kloubu u rukojeti, když jsme najížděli na obrubník, potřebujeme nutně dohledat servis a nevíme kde… Hradec Králové nebo Praha, poradíte prosím? Děkuji Hanka

    • Kde jste nakonec opravili? Dělala jsem 2 reklamace na Navigator II. přes prodejce – při poslední mi část reklamace neuznali, ale ze servisu vůbec nezavolali, jestli to chci opravit za peníze. Jsem z toho stále naštvaná, protože to dělají jen v Bratislavě v AGS. (www.ags92.com). Resp. podle dokladu v Senice, což je ještě kus za Bratislavou. Teď mě buď zachrání znalecký posudek anebo to budu muset poslat na Slovensko… Asi budu psát na ústředí Phil and Teds, že jednání jejich servisu je naprosto neuvěřitelné.

  17. Dobry den,
    muzu se zeptat, jak vite o tech rachtajicich prednich koleckach Mutsy ? Mam prave mesic Mutsy Evo a kdyz maleho vozim, tak kolecka rachtaji. Manzel na to „opravil“, trochu se to zlepsilo asi na mesic, ale zacalo to znovu. Znamena tedy zavada z vyroby, ze mam narok kocarek vratit ? Moc dekuji.

    • Já to měla u svýho kočárku Mutsy a vím, že i jiný baby. Je to podle mě z výroby a mohla byste to reklamovat. Ale nevím, zda to uznají, pokud se v tom muž vrtal. Když to nebylo v profi Mutsy servisu. Ale je to slabina Mutsy, kolečka jako se protáčejí úplně divoce dokola za jízdy, je to nepříjemný, já kvůli tomu ten kočárek se ztrátou prodala, kupujícímu to přiznala a koupila si nový podvozek. I jsem jednou v běhu málem vyklopila kvůli tomu dítě. Hodně mi to vadilo. Byl z druhý ruky a první majitel mi to zatajil zmetek… Nechal mě to vyzkoušet u něj v obejváku, tam to nezlobilo… Od tý doby každej kočár před koupí testuju venku a pořádně… Teda te´d už mi děti rostou a Phil and Ted je poslední model v rodině:)

  18. Dobrý den, pořídila jsem si PT Dash, patřičně užitý, ale jsem spokojená, jeho hlavní úkol přijde přes zimu a bohužel nemá zadní blatníky. 😦 Netušíte kde by se daly sehnat, zkoušela jsem vyhledávače a nic. Ani na jiné modely kočárků. 😦

  19. Pingback: Prodávám svůj Phil and Teds Sport | Maminátor

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s