Kočárek Phil and Ted (4.díl): jednotlivé typy a hlavní rozdíly mezi nimi

Standardní

Vyrobila jsem koláž, kde jsou vedle sebe ty různé typy

V celém seriálu bude:

  • Kočárek Phil and Ted (1.díl): SPORT versus Peg Pérego GT3 for Two (testování souroz. kočárků) (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (2.díl): na co si dát bacha při koupi z druhé ruky (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (3.díl): opravy a vychytávky (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (4.díl): jednotlivé typy a hlavní rozdíly mezi nimi (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (5.díl): podrobné popisy a srovnání jednotlivých typů (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (6.díl): 12 celebrit, které ho mají (odkaz zde)
  • Prodávám svůj PT Sport (odkaz zde) 

OBSAH:

  1. DOKONALEJ PHIL AND TED podle mýho gusta
  2. JAK JSEM VYBÍRALA JÁ
  3. HLAVNÍ ROZDÍLY
  4. ROZDÍLY MEZI VIBE 1 A VIBE 2

Rozdíly v typech nejsou až tak zásadní, VIBE I. i II. má odlišný design, jinak se ale moc typy neliší, každý má svoje plus a svoje mínus, velikostně je to srovnatelné, rozdíly jsou v brzdách, DK, polohování zad hlavního sedátka, přístupu do košíku apod. Kdyby výrobci chtěli, udělali by jeden dokonalej kočár a matky po celým světě by nemusely luštit, jaký jsou rozdíly mezi všemi osmi typy CLASSIC, SPORT, EXPLORER, DOT, NAVIGATOR, DASH, VIBE I. a II. Jenže tak to není a je potřeba se trochu zorientovat.

Classic

Explorer

Sport

Dot

Navigátor

Dash

Vibe I. a čtyřkolkový Verve (výběr barev)

Vibe II.

DOKONALEJ PHIL AND TED podle mýho gusta:

Pohodlnej a stabilní jako EXPLORER, bezvadně polstrovaný sedátka jako DASH, klasická kolečka (jako všechny kromě DOT, který je má menší), odepínací boky košíku, aby tam byl přístup, dobré polohování opěrky zad hlavního sedátka (jako to má EXPLORER, ne jako to má SPORT), dobrou nožní brzdu (jako to má EXPLORER, ne jako to má SPORT), velké a polohovatelné DK (jako má SPORT), velký výběr barev, podložek, univerzální a dobré stříšky na obě sedátka, plastovou opěrku nohou, která se dobře čistí (jako to má většina kromě SPORTU), skládání i s DK. No a velikost tak nějak průměr, cena nízká:) Kromě ceny se tomu pro mě nejvíc blíží NAVIGATOR.

JAK JSEM VYBÍRALA JÁ

Když já vybírala, který PT chci, udělala jsem si srovnávací tabulku, kterou jsem publikovala v jednom ze svých předchozích článků (odkaz zde). Díky ní jsem si ujasnila, že chci trojkolku, že nechci čtyřkolky VERVE a HAMMERHEAD, ani TWIN, který má sedátka vedle sebe pro dvojčata, ani jiný Phily. Ani nejnovější trojkolky DOT a NAVIGATOR, protože je neseženu z druhý ruky, že nechci VIBE, protože se mi ten design nelíbí, že nechci CLASSIC, protože je moc starý, a zbyly mi: EXPLORER, SPORT a DASH.

Sport a jeho debilní zapínání zad hlavního sedátka, jsou tam dvoje přezky nad sebou, který nejdou zapnout, když je dítě v kočárku, takže když leží, vzbudí se a chce koukat a sednout si, musím ho vyndat, zvednout sedátko do sedu a nandat tam dítě zpátky, nebo mi ho musí někdo držet hodně v sedu. Strašnej vopruz… Ale zas má největší DK…

Explorer a jeho skvělé polohování zad hlavního sedátka jednou rukou

Explorer a variace

Barevné varianty Dot a Navigator

Jak jsem potkala matku s jedním z těchto tří kočárku, půjčila jsem si, poptala se a vypadl DASH, protože se mi na něm hodně nelíbila ta brzda na rukojeti. Aby zabrzdila, musíte oběma rukama najednou zmáčknout dva protilehlý čudlíky a sklopit madlo dolů. Jak brzdit při telefonování, když vedete dítě za ruku nebo máte nákup? Navíc, když chce dcera tlačit kočárek, potřebuje mít madlo dole a to u DASHE nejde. Je sice krásně polstrovanej a asi pohodlnej, ale ta brzda rozhodla. No a zbyly dva typy: EXPLORER a SPORT. První nemá polohování DK, druhý ano, takže volba padla na SPORT. Holky na netu psaly, že ideální PT kočárek by byl EXPLORER s DK ze SPORTU. Ale tolik času, abych lovila oboje a pak složitě prodávala, co by mi zbylo, jsem neměla. Ani tolik peněz. Takže mám SPORT a z něčeho na něm šílím (polohování hlavního sedátka, nožní brzda), ale jinak mě baví. Tak je to asi s každým tím kouskem. Tak pojďme na to, v čem je zakopaný pes a co je na medaili.

HLAVNÍ ROZDÍLY

CLASSIC– nejlevnější (12 000 Kč)

  • MÍNUSY: je to starší typ, který nemá polohovací DK, opěrka nohou je látková a blbě se čistí

SPORT (SP) – jeden z nejlevnějších (15 000 Kč)

  • MÍNUSY: blbá stříška, nožní brzda a polohování hlavního sedátka, opěrka nohou je látková a blbě se čistí
  • PLUSY:  jeden z nejlepších DK (velký a polohovací), DK jde i na EXPLORER-DASH

    Navigátor a jeho možnosti, vpravo dole je sedátko Face to Face které k němu lze dokoupit, abyste na dítě viděli

EXPLORER – cenový průměr (16 500 Kč), starší typ se jmenoval E3, je to vylepšený SPORT

  • MÍNUSY: jeden z nejtěžších, u novejch typů blbý DK (se stříškou, ale ne polohovací)
  • PLUSY: má stříšku na hlavním sedátku i na DK, má dobrou brzdu, skládání i s DK, DK jde i na SPORT-DASH

DOT – cenový průměr (14 500 Kč), jeden z nejnovějších

  • MÍNUSY: nejtěžší ze všech, blbá stříška na hlavním sedátku, jiná velikost koleček (problémy s výměnou), je novej, takže není k sehnání levně z druhý ruky, DK nejde nasadit na EXPLORER-DASH-SPORT, má menší rozteč trubek
  • PLUSY: nejužší ze všech (líp se všude vejde), stříška na DK, polohovací DK, dobrý polohování hlavního sedátka, dobrá nožní brzda, úžasný barvy

NAVIGATOR – cenový průměr (16 000 Kč), jeden z nejnovějších (vylepšený DOT)

  • MÍNUSY: je novej, takže není k sehnání levně z druhý ruky
  • PLUSY: nejužší ze všech (líp se všude vejde), dobrý stříšky nad oběma sedátky, polohovací DK, dobrý polohování hlavního sedátka, dobrá nožní brzda, úžasný barvy, možnost použití sedátka face-to-face (dítě sedí čelem k vám), viz. obrázek tady napravo

DASH – cenový průměr (16 000 Kč)

  • MÍNUSY: jeden z nejtěžších, brzda na rukojeti (často na ni lidi nadávaj), blbá hlavní stříška
  • PLUSY: dobrý polohování zad hlavního sedátka, polohovatelný DK, DK jde i na SPORT-EXPLORER

    Vibe a Verve jsou stejné, jen jedno je troj a druhé čtyřkolka

VIBE I.  – dnes už je cenový průměr (15 500 Kč)

  • MÍNUSY: i když je nejlehčí ze všech, je to kolos prej, ale s malým DK, blbá brzda na rukojeti
  • PLUSY: designový kousek s jinou konstrukcí než mají ostatní typy, má stříšku i na DK, polohovací DK, skládání i s DK

VIBE II. – nejdražší ze všech (19 500 Kč), je to vylepšená verze VIBE I

  • MÍNUSY: cena, brzda na rukojeti
  • PLUSY: má 20 vylepšení proti jedničce, polohovací DK, skládání i s DK

    VIBE I., Vibe je designová záležitost, jinak se podle mě až tak moc nelyší, ale prostě vypadá jinak než všechny ostatní typy. Baby píšou, že je to teda i kolos. Už na tomhle obrázku je vidět, pro jaké ženy je kočárek určený

VIBE II. a jeho vylepšení proti VIBE I.

ROZDÍLY MEZI VIBE 1 A VIBE 2
-na kočárku Vibe 2 bylo podle údajů prodejců provedeno 20 vylepšení na základě připomínek prodejců a zákazníků, našla jsem ale jen 15… házím sem, jak jsem to našla u prodejce, VIBE nemám žádnej, ani jsem nezkoumala, tak nezaručuju

  1. double kit je standardně dodávaný se sluneční stříškou
  2. sklápění sedátka jednou rukou (ve stylu Explorer)
  3. vylepšený rám double kitu pro snazší odejmutí
  4. přestavěný rám a lůžko pro vynikající stabilitu a lepší „pocit z jízdy“
  5. zcela nový ocelový „J závěs“ ve stylu Explorer, ve 30° sklonu pro skvělou ovladatelnost a „pocit lehkosti“
  6. ochrana proti poškrábání rámu
  7. zcela nová stříška „následující slunce“ s vylepšenou clonou
  8. tvarované ergonomické sedátko
  9. jednoduchá montáž přídavného sedátka
  10. inteligentní rukojeť – ruční brzda
  11. mnoho pozic sezení
  12. kočárek je možné složit i s připojeným přídavným sedátkem
  13. jednoduché nastavení bezpečnostních popruhů
  14. snímatelný a pratelný potah, nepromokavý
  15. pevnější zadní deska sedátka

    VIBE GRAFFITI: holky na netu psaly, že to má děsně blbý DK a ani tříměsíční mimi se do něj nevešlo… V tomhle je VIBE blbej, protože nejde kombinovat s jinejma typama jako třeba DASH-EXPLORER-SPORT, ty si mohou DK měnit podle libosti

V celém seriálu bude:

  • Kočárek Phil and Ted (1.díl): SPORT versus Peg Pérego GT3 for Two (testování souroz. kočárků) (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (2.díl): na co si dát bacha při koupi z druhé ruky (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (3.díl): opravy a vychytávky (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (4.díl): jednotlivé typy a hlavní rozdíly mezi nimi (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (5.díl): podrobné popisy a srovnání jednotlivých typů (odkaz zde)


13 responses »

  1. Pingback: Kočárek Phil and Ted (5.díl): podrobné popisy a srovnání jednotlivých typů | Maminátor

  2. Pingback: Kočárek Phil and Ted (3.díl): Opravy a vychytávky | Maminátor

  3. Pingback: Kočárek Phil and Teds (2.díl): na co si dát bacha při koupi z druhé ruky | Maminátor

  4. Pingback: Kočárek Phil and Ted (1.díl): SPORT versus Peg Pérego GT3 for Two (testování sourozeneckých kočárků) | Maminátor

  5. Pingback: Kočárek Phil and Ted (5.díl): podrobné popisy a srovnání jednotlivých typů | Maminátor

  6. Ahoj, mam P&T Promenade, jestli chces nejake info pro doplneni do tabulek, rada pomerim nebo nafotim 🙂 Preci jen patri do rodiny, i kdyz se tvari jako „nafoukany mestak“ 😀

  7. Pingback: Kočárek Phil and Ted (6.díl): 12 celebrit s PhilandTedem | Maminátor

  8. Pingback: Maminátor slaví 2 roky | Maminátor

  9. Pingback: Tip na výlet s dětmi: 4km po rovině Posázavskou stezkou za zlatem a nutriema | Maminátor

  10. Ahoj, děkuju za super blog a recenzi kočárků P&T, chtěla jsem se zeptat, jak dlouho vydrží miminko ve vložné tašce? Na jiném webu jsem četla, že paní má problém už s 3. měsíčním, že kope staršího do zad.

    • Jé, děkuju za blogovou pochvalu:) To vždy potěší:) No a vaše otázka? Tak to teda netuším, já vložnou tašku už neměla, neb jsem PT pořídila, když už kusy byly větší…

  11. Pingback: Prodávám svůj Phil and Teds Sport | Maminátor

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s