Kočárek Phil and Ted (5.díl): podrobné popisy a srovnání jednotlivých typů

Standardní

DOT

V celém seriálu bude:

  • Kočárek Phil and Ted (1.díl): SPORT versus Peg Pérego GT3 for Two (testování souroz. kočárků) (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (2.díl): na co si dát bacha při koupi z druhé ruky (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (3.díl): opravy a vychytávky (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (4.díl): jednotlivé typy a hlavní rozdíly mezi nimi (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (5.díl): podrobné popisy a srovnání jednotlivých typů (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (6.díl): 12 celebrit, které ho mají (odkaz zde)
  • Prodávám svůj PT Sport (odkaz zde) 

Vše beru plus, mínus, nehledám slevy, akční nabídky, přesná data, co jsem dohledala, to píšu, ale často se výrobci liší v tom, co uvádějí, takže je to lehce chaos, když mi nějaké uživatelky (hlavně kdo má DOT, NAVIGATOR a EXPLORER) doplní chybějící údaje, ráda je sem doplním, něco opravím. Nejsem prodejce, co chce někoho podfouknout, jsem máma, co vám chce pomoct se zorientovat.

Cena s DK u letošních modelů:

  • nejlevnější je CLASSIC (12 000 Kč)
  • ostatní jsou kolem 15 – 16 000 Kč
  • nejdražší je VIBE II. (19 500 Kč)

Váha s DK:

  • nejlehčí jsou VIBE I. a VIBE II. (11,5 kg)
  • pak NAVIGATOR a SPORT (12,5 kg)
  • EXPLORER (13 kg)
  • DASH (13,5 kg)
  • DOT (15 kg)
  • CLASSIC ???

Skládání i s DK:

  • jde u EXPLORERU, VIBE I. a VIBE II.
  • nejde u CLASSIC, SPORT, DASH
  • nevím u DOT ??? a NAVIGATOR ???

    Na týhle mojí koláži je dobře vidět, kde kterej Phil má a nemá stříšku

Stříška na hlavním sedátku:

  • dobrou mají CLASSIC, EXPLORER, NAVIGATOR, VIBE II.
  • blbou SPORT, DOT, VIBE I, DASH

Stříška na DK:

  • má ji DOT, NAVIGATOR, VIBE II., EXPLORER (ale zas prý tam, kde má DK stříšku, tak DK nejde polohovat, starší modely jsou bez stříšky a s polohováním)
  • určitě ji nemá SPORT, ostatní nevím ???

Polohování DK:

  • kromě CLASSICu a novějších EXPLORERů jdou polohovat snad všechna DK (nepolohovací DK u EXPLORERU se pozná tak, že má DK stříšku, prý jsou ty nové DK nepolohovací proto, aby se zajistila co nejlepší stabilita), NAVIGATOR má nejvíc polohovací DK (až do pololehu jako ve vajíčku, psaly holky na netu)

Vlevo dole je vidět to úžasný polohování DK u NAVIGÁTORU, jiný buď polohovat nejdou nebo jdou, ale max o 10cm a ještě nahoře bejvá ta blbá tyč v látce, o kterou se větší děti mlátěj do hlavy, DK u Navigátoru vypadá mnohem líp

Rozměry DK (hloubka/šířka/výška):

  • CLASSIC 28/23/45
  • SPORT 27/23/50 (nejdelší zádová opěrka ze všech, jdou měnit s DK EXPLORER a DASH)
  • EXPLORER ??? (jdou měnit s DK SPORT a DASH)
  • DOT ??? (nejdou měnit s DK EXPLORER, SPORT, DASH)
  • NAVIGATOR ???
  • DASH 26/30/46 ??? (jdou měnit s DK EXPLORER a SPORT)
  • VIBE I. 23/30/45 (malý a nejdou kombinovat s jinými DK, snad jen s druhým VIBE?, jedna holka na netu psala, že má blbou zkušenost s DK graffity)
  • VIBE II. 23/30/45 (malý a nejdou kombinovat s jinými DK, snad jen s druhým VIBE?)

Rozměry hlavního sedátka (hloubka/šířka/výška):

  • CLASSIC 26/26/58
  • SPORT 29/28/59
  • EXPLORER
  • DOT 22/29/80, dlouhá zádová opěrka s matrací a tím je uzpůsobená pro dítě po narození
  • NAVIGATOR (jako EXPLORER)
  • DASH 27/30/58
  • VIBE I. 26/32/60
  • VIBE II. 26/32/60

Rozměry kočárku i s DK (šířka/délka):

  • CLASSIC 62/120
  • SPORT 62/120 (jen s troubou položenou a bez DK 110, monokočár se zvedlým sedátkem 96)
  • EXPLORER 63/110
  • DOT 59 (o15% menší než EXPLORER, ale sedátko je stejný) ???
  • NAVIGATOR 59/110
  • DASH 62/120 (užší než VIBE, má oproti modelu SP lépe polstrovaný sedák a DK)abc kocarky cz
  • VIBE I. 64/120
  • VIBE II. 64/???

Rozměry složeného kočárku bez kol:

  • 76/51/23 mají CLASSIC, SPORT, EXPLORER, DOT, DASH
  • NAVIGATOR nevím ???
  • VIBE mají oba 76/56/22

Maximální zátěž dvěma dětmi:

  • to mají všechny typy stejné, 40 kg dohromady (20 kg nahoře, 15 kg dole)

červený sportKonstrukce:

  • ze slitiny jsou SPORT, EXPLORER, DOT a NAVIGATOR
  • DASH je ocelový
  • VIBE I. z duralu
  • VIBE II. Z hliníku
  • CLASSIC ???

Opěrka nohou, nánožník:

  • blbé  látkové a tudíž neomyvatelné je mají jen CLASSIC a SPORT
  • jinak jsou všechny z umělé hmoty a jdou dobře mýt

Blbá opěrka nohou u SPORTU, je látková a blbě se meje, opěrkou nohou myslím to vepředu nad kolečkem, kam díte dává nohy

Dobrá dobře omyvatelná opěrka nohou u EXPLORERU

Blbé polohování u SPORTU, nenávidím ty dvě přezky, co nejdou zacvaknout, když je dítě v kočárku…

Jednoruční polohování zad u Navigátoru, závidím…

Polohování zad hlavního sedátka:

  • dobré polohování zad jednou rukou mají EXPLORER, DOT, NAVIGATOR, DASH, VIBE II.
  • úplně na hovno to má SPORT, který mám já (jsou tam dvě přezky a nejde to polohovat, když je dítě v kočárku, takže se musí vyndat, napolohovat sedátko hlavní, pak zas dítě nandat, úplně mě to vytáčí)
  • nevím, jak to mají CLASSIC a VIBE I.???

Brzda: 

  • CLASSIC
  • SPORT má nožní, jde blbě ovládat třeba v sandálech a musí se to často dělat ručně
  • EXPLORER má nožní, lehce ovladatelnou
  • DOT
  • NAVIGATOR
  • DASH ji má na rukojeti, ovládá obě zadní kola, při zabrždění se musí sklopit dolů, prý se stává, že ji někdo sklápí omylem a je to pruda, nedá se moc řídit jednou rukou, děti nemohou řídit kočárek, protože nejde madlo sklopit dolů, aby tam dosáhly, pak by se kočárek zabrzdil a nejel
  • VIBE I. má brzdu na rukojeti a ovládá obě zadní kola, žádné přibržďování (takhle o té brzdě psala jedna uživatelka na netu: „U Vibe je prostě čudlík na rukojeti, ten zmáčkneš a stojíš.. Když chceš odbrzdit, je tam větší čudl, zmáčkneš a jedeš. Ta brzda je opravdu blbá, já řídila oběma rukama a pak jsem zkusila jednou /logicky musíš chytit na středu madla/ a hned se to zabrzdilo, a to tak, že dost prudce, prostě nejde přibrzdit a to odbrždění je pomocí takovýho malýho čuflíku a dělá se dooost blbě, taky mi trvalo a natož v zimě v rukavicích“)
  • VIBE II. má taky na rukojeti, logicky se hůř řídí jednou rukou, když je tam brzda na rukojeti, ale tenhle model by měl mít x vylepšení a snad i tu bzrdu vymakanější

Přístup do košíku:

  • SPORT ho má docela hluboký, na boku se některý dá odepnout na cvok, můj ne, ale dostanu se do něj, i když je trouba vodorovně
  • EXPLORER má taky velký, dá se do něj dostat z boku
  • VIBE I. u něj se do košíku nedá z boku dostat

Poznáte oba herce, kteří venčí své děti ve Philovi and Tedovi? Pokud ne, dovíte se to v příštím dílu seriálu o těchto kočárcích

V celém seriálu bude:

  • Kočárek Phil and Ted (1.díl): SPORT versus Peg Pérego GT3 for Two (testování souroz. kočárků) (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (2.díl): na co si dát bacha při koupi z druhé ruky (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (3.díl): opravy a vychytávky (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (4.díl): jednotlivé typy a hlavní rozdíly mezi nimi (odkaz zde)
  • Kočárek Phil and Ted (5.díl): podrobné popisy a srovnání jednotlivých typů (odkaz zde)


18 responses »

  1. Pingback: Kočárek Phil and Ted (4.díl): jednotlivé typy a hlavní rozdíly mezi nimi | Maminátor

  2. Pingback: Kočárek Phil and Ted (1.díl): SPORT versus Peg Pérego GT3 for Two (testování sourozeneckých kočárků) | Maminátor

  3. Pingback: Kočárek Phil and Teds (2.díl): na co si dát bacha při koupi z druhé ruky | Maminátor

  4. Pingback: Kočárek Phil and Ted (3.díl): Opravy a vychytávky | Maminátor

  5. Pro mimina good, ale jak mi děti rostly, všechny clony i stínídla mi strhaly z kočáru a byly to vyhozený peníze, když spěj, mám prostě velkej šátek, kterej jim přehazuju přes kočárek a je to, přidělávám ho kolíčkama na prádlo a stačí to:) A mám to zadarmo:) Když jsou vzhůru, nic před obličejem nesnesou, tak to jim dávám kšiltovky.

  6. Pingback: Kočárek Phil and Ted (6.díl): 12 celebrit s PhilandTedem | Maminátor

  7. Dobrý den,
    můžu se zeptat, zda byly DK měřeny včetně té obvodové trubky? Např na Sportu je to 50 cm po úplný okraj rámu, nebo jen samotná opěrka a nad ní je ještě obvodová trubka DK, která do měření nespadá? Díky moc za odpověď. Chtěla bych koupit použitý Sport, ale nejsem si jistá, zda je DK originál k němu. Když jsem ho měřila, měl 50 cm včetně té trubky, ta se ovšem jako opěrka moc použít nedá 🙂

    • Já nic neměřila, opsala jsem to na netu od prodejců, ale asi to bude i s tou trubkou, když to není napolohovaný, dá se tam sedět i opírat v místě, kde je trubka, protože ta část, na který má dítě záda a hlavu, je lehce polstrovaná a pevná přes trubku, leží jako by na ní, až když se DK napolohuje, zipy otevřou, tak ten polstr se musí podstrčit pod trubku a pak už trubka tlačí, do tý doby ne, kočár teď nemám doma, tak nepřeměřím… Takže napolohovaný je to o pár cm kratší, jak tam vadí ta trubka, moje děti se stejně stočily na bok a chrní tam dodnes i má 4 letá dcera…

  8. Jednorucni polohovani, ktere tak zavidite 🙂 neni uplne jednorucni 🙂
    Dite se samozrejme nemusi vyndavat, ale jsou potreba obe ruce pokud vylozene nechcete dat dite ze sedu do lehu.. A i to je treba zajistit po stranach, takze relativne jednoduche, ale ne jednoruc 🙂

  9. Pingback: Prodávám svůj Phil and Teds Sport | Maminátor

  10. Váhy jednotlivých typů jsou nějak mimo-nebo spíš zcela obráceně. Na ofiko stránkách se dá nalézt tabulka parametrů, podle které je DOT jeden z nejlehčích (13,4 kg vč. DK), NAVIGÁTOR alias SPORT 2015 težší (12,5 kg bez DK!) a VIBE/VERVE nejtěžší (16,8 kg s DK)!!! Odkud měly být Vaše informace?!?Nebo se snad hmotnosti starších typů tolik lišily?

    • Asi byly staré typy jinak těžké, já to vše taky tehdy našla na ofiko stránkách nebo přímo na těch kočárcích, když jsem je někde potkalq. Respektive od majitelů či prodejců.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s