RESTART: pankáč v katedrále II. (místo robotickejch mejlů mi pošlete uklízečku)

Standardní

indexCelý seriál RESTART:

  • RESTART: pankáč v katedrále I. (makej na svým a netloustni)  (odkaz zde)
  • RESTART: pankáč v katedrále II. (místo robotickejch mejlů mi pošlete uklízečku) (odkaz zde)

Právě jsem zrušila pravidelný úklid u Lidskasila.cz. Člověk by si řek, že si připlatí, ale bude mít, co chce. Nee. Měli přijít teprve podruhé, ale akorát mě 2x vytočili. Poprvé přišla paní se zpožděním 50 minut a pak tu ještě hlasitě nadávala, jakej tu máme bordel, dnes pro změnu paní nepřišla vůbec, neomluvila se a ani svým zaměstnavatelům nebere telefon. Když mi pak přišel robotickej mail s dotazem, jak jsem byla spokojená s provedenou prací, vzpomněla jsem si zas na RESTART.

V týhle podnikatelský pankový bibli se píše, že lepší než robot v telefonu, kterej říká, že si vás váží, a že chce vše udělat pro vaši 100 % spokojenost, je živej člověk, kterej ten telefon zvedne a zeptá se, zda něco nepotřebujete. Tak bych Lidskasila.cz poradila, aby neposílali robotický maily dřív, než má bejt úklid hotovej, a dřív, než vůbec přijde jejich člověk do práce…

WP_20151022_11_03_40_Pro

Znáte to, jak před příchodem uklízečky musíte všude uklidit? Aby mohla uklízet, tak sklidit oblečení, různý věci, připravit čistící prostředky? 40 minut tu blbnu a pak nikdo nepřijde… Sama uklízet nebudu, mám tu dítě, práci a nepočítala jsem s tříhodinovým úklidem…

Fráze typu „… chceme Vám poskytovat jen ty nejlepší služby, proto nás velmi zajímá Váš názor. Ohodnoťte prosím poslední návštěvu profesionála, abychom Vám mohli poskytnout nejlepší služby…“ jsou na prd, když poslení návštěva profesionála vůbec neproběhla… Fráze mi nevyluxujou, neumejou koupelnu ani nevytřou podlahu…

Myslela jsem si, že když si připlatím (140 Kč/hod) u agentury, že budu mít jistotu, že mi vždy někdo přijde uklidit…

Nemáte někdo dobrou uklízečku na Praze 4, která umí nejen uklízet, ale i držet hubu a přijít včas?

No nic…

Přesně, jak to píšu v první dílu tohohle seriálu:

Když jste malí, můžete snadno změnit své myšlení, produkt, rychle napravovat chyby, marketingová sdělení.

Lidskasila.cz si toho nabrala hodně a nestíhá prověřovat holky, co jim uklízej. Říkal mi to minule pán, co vše koordinuje, že toho mají tak strašně moc, že sháněj hodně novejch lidí, a když přišel podzim a baby byly marod, neměli dost lidí. Když byli menší a míň známý, asi podobný problémy neměli. Měli držet štíhlou línii a netloustnout. Hubený agentuře by se nestalo, že by mě 2x po sobě takhle vytočila… Měli by pár bab, který by znali, a věděli, že je na ně spoleh. Já bych si nepřipadala jak pokusnej králík: „Pošleme jí tam tu novou, třeba přijde a uklidí, uvidíme…“

Aktualizováno:

Komentář pod článkem mě přesvědčil, domluvila jsem se s panem ředitelem po mejlu, že to za 14 dní ještě zkusíme. No a teď si jdu vsadit sportku, když jsem takovej jackpotář.

Aktualizováno podruhé:

5.11. měla přijít TOP dáma, ale opět nikdo nepřišel a přesně v minutě, kdy měl začít úklid, mi Lidská síla volala, že paní se jim právě omluvila, že je nemocná. S Lidskou sílou jsem skončila, navždycky. Je to totální zklamání a právě si oblíkám tepláky a jdu si holt uklízet sama. Pak si sama vyplatím 500 a půjdu si koupit něco hezkýho na sebe…

One response »

  1. Tento můj koment nemá být výmluva, jen jako člověka co se zajímá do business (čtete restart) se vám pokusím ukázat pohled z naší strany.

    Restart sem četl a docela ho následujeme:) Holky prověřovat stíháme, ale těžko na 100% ověříme spolehlivost co se týká příchodů dopředu. Stává se to u těchto pozic všude, i v malých agenturách, na stavbě i ve škodovce. Áčka se stávají. Hledáme lék v podobě osobnostních testů, ale ty se dají dobře podvádět. Každý měsíc máme mnoho nových zákazníků i dam. Dnes bylo cca 50 úklidů, za týden to máte docela pěkné číslo. A z tohoto čísla je tento počet zrušení: http://rob7.com/u/zrusene_zakazky_1week.png

    Jedná se o cca 1-1,5% případů. Vyhrál jste pravděpodobnostní jackpot a nestalo se to poprvé. Jsme na světě už 20 týdnů, a jste druhý člověk, kterému se stalo že 2x nepřišla dámá. Samozřejmě budem se toto číslo snažit snižovat. Ale na 0 se asi těžko dostaneme a nedostane se na něj ani malá štíhlá agentura. Po zkušenostech s malými štíhlými agenturami jsem založil LidskaSila.cz. Podobné věci se stávali pravidelně při 10 zaměstnancích. Navíc pokud mají školení, ověřují background jako my a neplatí dámám na úklid 55Kč, tak si připlatíte (viz. jedna z lepších http://www.clinea-uklid-hospodyne.cz/.)

    Chápu, že je to k naštvání a neomlouvám nás. Proto jste určitě dostal promokód nebo nějakou kompenzaci od naší podpory (snad.)

    Prioritně se snažíme získat důvěru kvalitou a bezpečím – zaplatíme , když se něco rozbije. Prověřujeme trestní rejstřík, voláme na reference, děláme pohovory a úvodní školení. I máme toho pana trenéra, kterého jste potkal.

    Škoda, že jsme vás ztratily, je málo zákazníků, co se tak pěkně připraví:)

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s